X
سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ۱۲:۰۳ ۲۶۹۴
طبقه بندی: خدمات
چچ

خدمات غیر الکترونیک (حضوری)

یکی از اولویتهای این دستورالعمل برای تغییر، بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان و کسب و کار است با توجه به روی کرد “کاربر محور”، که به معنای تغییر از ” دولت اداری “به” دولت سرویس گرا” است تلاشهای زیادی در این زمینه صورت گرفته است جهت گیری در سالهای اخیر، در درجه اول با تمرکز بر ایجاد محتوای و خدمات در دسترس آنلاین و مرتب سازی آنها به گونه ای است که نشاندهنده نیازهای کاربر از ارائه دهنده خدمات است.

ردیف عنوان خدمت ارائه خدمت تحت وب و روی اینترنت ارائه خدمت تحت تلفن همراه ارائه خدمت با پست الکترونیک ارائه خدمت در بستر تلفن گویا ارائه خدمت در بستر سامانه پیامکی ارائه خدمت در دفاتر پیشخوان دولت یا دفاتر پستی نظرسنجی ارائه خدمت

تفکیک خدمات بر اساس غیر الکترونیکی

فایلهای پیوست
آدرس کوتاه شده:
فهرست طبقات
No Cache
Generate time: 2.0793259938558
Query time: 0.82663122812907