• طبقه بندی پرسش های متداول
    • وظیفه شرکتهای واردکننده کالا در خصوص گارانتی و خدمات پس از فروش

       

       براساس اعلام سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان : براساس مفاد آیین نامه قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان تمامی شرکت های خارجی و نمایندگان رسمی آنها در صورت اقدام به واردات کالاهای مصرفی بادوام که نیاز به خدمات پس از فروش دارند مکلفند متناسب با میزان و گستره توزیع کالاهای خود مراکز سرویسو شبکه خدمات پس از فروش مطابق ضوابط آیین نامه های مرتبط ایجاد نمایند.

       

      شایان ذکر است به استناد ماده (9) ضوابط فعالیت واردکنندگان کالاهای سرمایه ای و مصرفی بادوام خارجی در کشور (مرتبط با قانون موصوف) شرکت های عرضه کالا موظفند برای کالاهای خود دفترچه راهنمای فارسی، کارت ضمانت صادر نمایند، لیکن اشخاص حقیقی و حقوقی غیرنماینده بایستی با ارایه تضمین های لازم نسبت به عرضه کالاهای تحت پوشش خود و ارایه ضمانت نامه، همچنین تامین شبکه خدمات پس از فروش (پس از ارزیابی های لازم) مبادرت نمایند.

ستاد خبری مرکز حراست وزارتخانه

88809944

آدرس :

تهران، خیابان کریمخان، خیابان استاد نجات الهی، خیابان سمیه، نبش کوچه پورموسی، وزارت صنعت، معدن و تجارت

کد پستی :

1599691379

تلفن :

81771-81761

پست الکترونیک :

info@mimt.gov.ir

مجموع بازدیدها : 208,581,916
تعداد بازدید امروز : 9,279
تعداد بازدید دیروز : 29,782
تعداد بازدید هفته : 143,657
تعداد بازدید این ماه : 826,483
آخرین به روزرسانی : 00:54  1397/05/31

کلیه حقوق متعلق به وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد.

Page created in 1.9193980693817 seconds.
memoryUsage : 43217Kb